Friday, 4 November 2011

Salam 'Eid-ul-Adha

Pejam celik pejam celik, dah nak raya haji esok lusa ni... Raya mana kali ni...? Hmm... Patutnya kat PJ, tapi Ma nak balik Kelantan pulak. Hmm... balik Jelebu lagi la raya ni... Terpaksa la bawak bibik sekali, sebab Ma takde kan. So, nak taknak balik kampung balik hari je la.... Nak tidur kampung takde tempat pulak bibik tu nak tidur..

Malam ni lepas maghrib balik PJ dulu. Esok awal-awal pagi Ma Abah nak bertolak ke Kelantan.. Ya Allah, selamatkan la perjalanan orang tua ku.... Amiin...

Esok rilek2 kat PJ je la... Nak gi ambik baju Hani kat umah Kak Noor, beli lauk sikit nak masak untuk raya (wah..??? masak??), Ahad tu lepas sembahyang raya baru la bertolak ke Jelebu... Nak pakai baju mana ek raya ni... Plan asal nak pakai baju peach tu, tapi fikir-fikir balik rasa sayang pulak nak basuh baju tu kerap sangat, sebab 20hb ni nak pakai lagi baju tu... Hmmm....

Selamat Hari Raya Aidil Adha...!

No comments:

Post a Comment