Thursday, 12 May 2011

Anyone knows any home-stays in Pontian?

28hb ni ada kenduri kahwin sepupu kat Pontian. 29 tu pulak majlis sambut menantu. Nasib baik kat Pontian jugak. Tak la kena travel jauh2. (macam la Pontian tu tak jauh ngan KL!) So kena la tidur kat Pontian malam Ahad tu. Masalahnya, kitorang belum dapat cari lagi tempat tinggal kat sana...! Tanya Ma, Ma kata semua Abah settlekan. Tapi bila tanya Abah, Abah cuma jawab "Dah ada, tapi x confirm". Aiyooo... so nak kena cari ke x ni...? Kang pegi2 takde tempat tinggal dah kena balik KL pulak malam tu huhuhuuu....

No comments:

Post a Comment